. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

المواقع الداعمة لجامعة بنها

الرسائل العلمية بجامعة بنها

عدد الزيارات: 15

رسائل جامعة بنها:

إسم الباحث إسم البحث
هشام سعيد عبد المنصف علي ESTIMATION OF CAPACITOR BANK SWITCHING OVERVOLTAGES USING ARTIFICIAL NEURAL NETWORK
هشام سعيد عبد المنصف علي Multiple Nanoparticles for Enhancing Breakdown Strength and Heat Transfer Coefficient of Oil Nanofluids
هشام سعيد عبد المنصف علي Effect of BT Nanoparticles on Dielectric and Thermal Properties of Transformer Oil
هشام سعيد عبد المنصف علي Influence of Barium Titanate Nanoparticles Dispersion into Transformer Oil on its Dielectric Strength and Heat Transferability
عبدالله سيد عبد الرحيم محمد سوسه تقييم دورات الإتحاد الإفريقي لمدربي كرة القدم بجمهورية مصر العربية
ايمان عادل سعد Evaluation Of Claudin-1 And Ki 67 In Different Molecular Subtypes Of Breast Ductal Carcinoma. Immunohistochemical Study
منى أحمد محمد أبوالخير Study of the role of autophagy - related marker (Beclin-1) in different types of breast cancer
محمود على محمود المعصراوى Strengthening of two-way R.C slabs using lower concrete layer reinforced by FRP
محمد ابراهيم عبد الحميد The Effectiveness of an Educational Training Program for Autistic Children's Mothers in the Development of Some of the Daily-Life Skills in their Children
محمد ابراهيم عبد الحميد Art Activities as an Approach to Develop Spatial Skills of Kindergarten Children


الأولى   <  3376 3377 3378 3379 3380 3381 3382 3383 3384 3385 3386 3387 3388 3389 3390  >  الأخيرة




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .