. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

المواقع الداعمة لجامعة بنها

الرسائل العلمية بجامعة بنها

عدد الزيارات: 41

رسائل جامعة بنها:

إسم الباحث إسم البحث
إسلام أحمد الحنفي محمد Meteorological factors affecting the risk of transmission of HPAI in Miyazaki, Japan
مروة مصطفي سعيد Pathological studies on effects of ivermectin on male and female rabbits
زينب حمدي صبحي ESTIMATION OF GENETIC AND PHENOTYPIC PARAMETERS FOR SOME PRODUCTIVE AND REPRODUCTIVE TRAITS IN EGYPTIAN BUFFOLOES
اميرة محمد عبدالحميد Comparative study on the effect of Organic Acids, Prebiotics and Enzymes Supplementation on broiler Chicks’ Immunity, hematobiochemical parameters and Economic Performance.
احمد محمد نجيب عبد الفتاح تأثير تنمية تحمل القوة المميزة بالسرعة للعضلات العاملة علي تحمل أداء بعض المهارات الأساسية لدى لاعبي الكرة الطائرة
احمد محمد نجيب عبد الفتاح تأثير تنمية دقة تحمل الأداء علي مستوي بعض مهارات الضرب الساحق في رياضة الكرة الطائرة
سارة عبد ربه محمد عبده الرؤية الفلسفية و الرمزية فى تشكيل تماثيل الطفل فى الفن المصرى القديم Philosophical vision and symbolism in the formation of the children statues in ancient Egyptian art
سارة عبد ربه محمد عبده العلامة و الدلالة فى تشكيل الطفل فى الفن المصرى القديم ( دراسة تحليلية فنية ) Iconography and iconology in the formation of the child in ancient Egyptian art
سارة عبد ربه محمد عبده Architectural Egyptomania: A study to enhance the Revival of the Ancient Motifs in contemporary buildings
سارة عبد ربه محمد عبده The development of the artistic style of the ancient Egyptian sculpture from the twenty-first dynasty until the roman era


الأولى   <  3376 3377 3378 3379 3380 3381 3382 3383 3384 3385 3386 3387 3388 3389 3390  >  الأخيرة




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .