. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

المواقع الداعمة لجامعة بنها

الرسائل العلمية بجامعة بنها

عدد الزيارات: 65

رسائل جامعة بنها:

إسم الباحث إسم البحث
مى سيد محمد عثمان دور العوامل السياسية في ظهور توجه التغريب في العمارة المصرية: دراسة حالة للناتج المعماري المصري خلال فترتي حكم محمد علي واسماعيل
رضوان رضوان أبو العباس خليل Polyamines may influence phytochelatin synthesis during Cd stress inrice
أحمد السيد إبراهيم السيسى Performance, combustion, and emission characteristics of a diesel engine fueled by biodiesel-diesel mixtures with multi-walled carbon nanotubes additives.
أحمد السيد إبراهيم السيسى Effects of graphene nanoplatelet addition to jatropha BiodieseleDiesel mixture on the performance and emission characteristics of a diesel engine
د. مرفت مهدي رمضان Application of Entropy Measures to a Failure Times of Electrical Components Models
محمد جلال السيد هندي التبعية الفكريه للعماره في مصر خلال القرن الحادي والعشرين
حمادة فضل هاشم Role of Bacterial Biofilm in Refractory Post Tympanostomy Tube Otorrhea
محمد سعد اسماعيل عبد المعطى Effect of Mental Toughness Training on Elite Athlete Self-Concept And record Level of 800m running
محمد سعد اسماعيل عبد المعطى THREE TYPES OF RECOVERY PROGRAMS ON REMOVAL OF LACTATE AFTER AN EXHAUSTIVE EXERCISE – COMPARATIVE STUDY
محمد سعد اسماعيل عبد المعطى Effect of kids athletics training on power among kids


الأولى   <  3121 3122 3123 3124 3125 3126 3127 3128 3129 3130 3131 3132 3133 3134 3135  >  الأخيرة




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .